Upravit stránku
19.05.2011Dermatologické centrum s.r.o.Atopický ekzém 
Dobrý den, Trpím na dyshidrotickou dermatitidu a měla jsem cca před třemi roky výsev na ploskách nohou (byla nutná hospitalizace aby se předešlo infekci ). Od té doby se mírný ekzém ukáže pouze na nohou pokud se v letním období zpotím při sportu. Raději se tedy sportu v letním období vyhýbám a vše je většinou v pořádku. Chci se proto zeptat jestli je možné tetování nebo se mu raději vyhnout ?? Děkuji za odpověď

Dobrý den ,

děkujeme za Váš dotaz,

nicméně  jelikož trpíte dyshidrotickou dermatitídou ,což je kožní onemocnění ,které je považováno za druh atopického ekzému,což může být považováno i za kontaktní dermatitídu,která může být vyvolána vnějšími vlivy (alergeny nebo dráždicími látkami),které by mohly vést ke vzniku zánětu na kůži, proto Vám podstoupení tetováže na pokožce jistě  nedoporučujeme.

Přejeme Vám pěkný den.

S pozdravem 

Dermatologické centrum-Valentová

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru