Upravit stránku
24.04.2011Dermatologické centrum s.r.o.Akné a jak proti němu bojovat 
Dobrý den, dermatoložka mi v únoru naordinovala atb. Azitromycin (3dny 500, 18dní 250 /po 12 hod.). Lokálně Locacid cca ob 2dny, na záněty Aknemycin a na den Skinoren. Léčbu jsem ukončila cca před 5týdny, záněty nemám, pokožka je ale mastná,na povrchu jakoby ale suchá, svraštělá, pigment.skvrny zůstaly. Po dobrání atb se mi objevila vysoká citlivost zubů, rýhy a propadlinky ve sklovině a do poloviny mají všechny popelavou barvu. Před týdnem také vysoká kyselost v ústech, nafialovělý jazyk. Ptám se, je možné že mi tato ATB poškodila takto zuby? Měla jsem hladké bílé zuby (kazy ani plomby nemám, potvrzeno 2 zubaři v tomto týdnu, RTG v pořádku. Dávkování ATB na letáku bylo max. 5 dní, proč jsem je dostala na 3 týdny bez přestávky. Dermatoložka mi při kontrole v tomto týdnu sdělila, že to léky být způsobené nemůže. Jsem z toho nešťastná, nevím kam se obrátit, nevím si rady...A je nějaké řešení pro plet? Používám regenerační lehké sérum Korres Quercetin, hydratč.péči Sanoflore na mastnou plet a Hyséac, na čištění stejnou vodu a Bioderm.micelární sensitiv. Je mi 31 let. Prosím poraďte mi. Velice děkuji.

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz,

ovšem jelikož neznáme Váši celkovou anamnézu a Váš celkový problém osobně, nelze Vám s určitostí odpovědět na Vaši otázku. Nicméně Vámi popisované projevy opravdu nepatří mezi nežádoucí účinky Azitromycinu,ale může se jednat o vedlejší reakci tohoto léčiva s některými jinými léky,které užíváte nebo v kombinaci s některými potravinami........... Pátrání po příčině a především vyřešení Vašeho problému ponechte na Vašem dermatologovi ,popřípadě vyhledejte i pomoc stomatologa.

Přejeme Vám hodně štěstí!

S pozdravem

Dermatologické centrum-Valentová

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru