Upravit stránku
17.03.2011Dermatologické centrum s.r.o.Zarůstání nehtů, nehtové plísně a defekty 

Dobrý den, mám již asi rok problém se zarůstajícími nehty na palcích lévé a pravé nohy. Nejdřiv jsem s tím chodil na chirurgii, kde mi "odoperovali" kousek nehtu, jenže to za pár týdnů zase začalo zarůstat a hnisat. Dnes jsem zkusil kožního lékaře, který mi na to předepsal antibiotika (Deoxymykoin) a roztok Betadine. Chtěl bych se zeptat, jestli to pomůže. Předem děkuji


Dobrý den pane Stehno,

děkujeme za Váš dotaz,

nicméně k určení efektivnosti léčby,která je zřejmě krátce nasazena Vašim kožním lékařem je nemožné.
 Pokud chirurgická léčba nebyla úspěšná ,je hodně pravděpodobné,že příčinou může být již mykotické onemocnění nehtu a v tomto případě by jistě léčba nasazená Vašim lékařem měla být účinná,ovšem tímto způsobem nelze s přesností určit cílenou léčbu a dosažení jejího účinku.

Přejeme Vám brzké uzdravení a především trpělivost s danou léčbou.

S pozdravem

Dermatologické centrum-Valentová

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru