Upravit stránku
13.03.2009Dermatologické centrum s.r.o.Nadměrné pocení 

ZDRAVIM.MAM S TIM POCENIM VELKE PROBLEMY.POTI SE MI RUCE TAKOVYM ZPUSOBEM,ZE MI KOLIKRAT KAPOU KAPKY POTU Z PRSTU NA RUKOU.JE TO NEKDY DOST NEPRIJEMNE.POTIM SE OBZVLAST PRI ZVISENEM STRESU.VYZKOUSELA JSEM SNAD VSECHNY PROSTREDKY Z LEKAREN,ALE NIC NEPOMOHLO.MUZETE MI PROSIM PORADIT..DEKUJI


Dobrý den,

je mi líto, ale Váš problém je z mého pohledu velmi špatně řešitelný.

Botox při aplikaci na tyto oblasti velmi bolí, je ho potřeba provádět v regionální anestezii - provádí například prim.MUDr.B.Zálešák /šéf na plastice v Olomouci ve FN/. Jinak při takto výrazném problému nebude asi žádná další alternativa efektivní.

S pozdravem

MUDr. R.Bednář, Dermatologické centrum, Laserstudio

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru