Upravit stránku
29.03.2009Dermatologické centrum s.r.o.Pigmentace 

Dobrý den, mám na vás jeden dotaz. Před nějakou dobou jsem začala používat glycol A na pigmentaci způsobenou zarůstáním chloupků v oblasti bikin. Pigmentace vznikla tím, že jsem se snažila mechanicky pomocí jehly chloupky vyjmout. Způsobila jsem si nehezké flíčky a ty jsem chtěla pomocí krému odstranit. Jenže jsem byla nedočkavá a odlupující se kuži jsem značně pomohla tím, že jsem ji tzv.seškrabala a pohroma byla na světě. Ted mam zarudlou celou oblast bikin a mám strach, že mi po tak silném zásahu do pokožky zůstanoe pigmentace. Maži si to mastí framikoin, ale dál nevím co dělat. Prosím o radu.


Dobrý den,

na dálku Vám mohu poradit - Framykoin, pokud kůže mokvá, eventuálně hojící masti volně prodejné v lékárnách typu Cicaplast a podobně. Po zaschnutí eventuálnho mokvání hydratační krémy a důsledná fotoprotekce minimálně půl roku !? Mechanický klid v dané oblasti - volné prádlo...

K urychlní hojení máme biostimulační laser.

S pozdravem, MUDr.R.Bednář, Laserstudio

MUDr. R.Bednář, Dermatologické centrum, Laserstudio

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru