Upravit stránku
27.02.2011Dermatologické centrum s.r.o.Kožní ambulance 

Dobrý den, je mi 25 let, cca v 15 letech jsem použila na nos akne hojící make-up, bohužel si již nevzpomenu na název. Od té doby mám nos červený a čas od času se mi na něm loupe kůže, bez zakrývajícího make-upu či použití korektoru nemohu fungovat. Můžete mi prosím poradit jak se toho zbavit? Děkuji Hanka


Dobrý den ,

děkujeme za Váš dotaz,

ovšem obávám se,že bez toho aníž by jsme daný projev osobně viděli nelze s určitostí radit,proto Vám doporučuji,pokud jste ze Šumperka a jeho okolí dostavit se k nám do kožní ambulance,kde jistě s Mudr.Bednářem naleznete řešení k odeznění  nežádoucího projevu.

V případě zájmu Vás rádi objednáme.

Přejeme Vám pěkný večer.

S pozdravem 

Dermatologické centrum-Valentová

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru