Upravit stránku
12.03.2009Dermatologické centrum s.r.o.Botulotoxin 

dobrý den,před 10 dny jsem byla po prvé na aplikaci botulotoxinu v dolní části obličeje.Výsledek zatím je jen na jedné straně místo pěkného úsměvu škleb.Na to mě nikdo neupozornil tak že jsem se vyděsila a bojím se dál aplikaci opakovat.Doufám že se to ješte víc nezhorší a během pár měsícu se to srovná.Můžu znát váš názor.Děkuji Z.Kadlecová


Dobrý den,

je mi líto, že Vás postihla tato komplikace. Na našem pracovišti právě proto (pro riziko asymetrií po aplikaci do dolní poloviny obličeje) v této lokalitě botox prakticky neaplikujeme. Stav by se Vám rozhodně zhoršovat neměl a je vemi pravděpodobně, že se do 3 týdnů postupně upraví. V budoucím horizontu raději aplikaci do dolní poloviny obličeje nechtějte. Rozhodně o Vašem problému informujte pracoviště, kde Vám byl botox aplikován.

S pozdravem a přáním brzké korekce

MUDr. R.Bednář, Dermatologické centrum, Laserstudio

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru