Upravit stránku
04.05.2011Dermatologické centrum s.r.o.Aterom 
dobrý den ja mi 22 let a již 3 roky se mi ve vlasech vytvářejí celkem bolestivé hrčky( něco jako akné nebo klasický beďar) občas mi i z postiženeého místa vypadaly vlasy, které později dorostly. Byl sem s tímto problémem i u kožního lékaře který mi řekl že je to atherom a vyříznul mi ho. později když sem bral antibiotika, cítil sem zlepšení a zdálo se mi že mi hrčky mizí, ale okamžitě po vysazení antibiotik se začaly tvořit znovu...hlavu stříhám na ježka a myji i 2x denně. Existuje nějaký lék nebo rada jak zabránit tvorbě pupínků? mohla by v mém případě pomoct i  nějaká mast vyrobená z marihuany například? předem děkuji za odpověď

Dobrý den pane Kučeřík,

děkujeme za Váš dotaz,

nicméně k tomu,abychom Vám byli schopni erudovaně odpovědět na Vaši otázku je nutné znát dané projevy osobně a to k tomu,abychom mohli určit zda se opravdu jedná o drobné ateromy nebo o aktivní-zánětlivý proces akné,což je nutné vědět ke zvolení nejvhodnějšího řešení. Užívání jakýchkoli mastí bez cíleného vyšetření nedoporučujeme!

V případě Vašeho zájmu Vám dohodneme osobní schuzku v kožní ambulanci našeho Dermatologického centra v Šumperku.

Přejeme Vám pěkný den.

S pozdravem 

Dermatologické centrum-Valentová

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru