Upravit stránku
15.06.2009Dermatologické centrum s.r.o.Akné a jak proti němu bojovat 

Dobrý den, užívám isotretinoin v dávce 0,3 mg/kg, akné mi vymizelo ze zad i dekoltu, na obličeji je asi o 90%lepší, ale místo toho se mi poslední 2 roky "přesunulo" na hýždě. Četla jsem, že v této lokalitě má jinou etiologii. Existuje nějaké efektivní řešení? Děkuji


Dobrý den,

na hýždích budete mít pravděpodobně tzv. osteofolikulitidu. Tato spadá též do kompetence kožního lékaře. Postup se volí podle rozsahu potíží apod. Zaručené řešení bohužel není.

S pozdravem

MUDr. R.Bednář, Dermatologické centrum, Laserstudio

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru