Upravit stránku
11.07.2009Dermatologické centrum s.r.o.Akné a jak proti němu bojovat 

Dobry den moje otazka spočíva tím že se mi tvoří na tvaři velký pupínek je mi 24let ze začatku se tvoří jako bežný akne ale nedozraje a utvoří se stoho červený bolestiví pupínek plet nemam tak problematickou,vyzkoušela jsem řadu kosmetiky užívám i detoxikační aloe veru na pročištení těla kterou piju po malích davkach hormonalní atikocepci jsem vysadila před rokem do ted ji neužívam,chtela bych jsem od Vás odpověd jestli nemam rozhozené hormony nebo jestli mam nadbytek mazu v žlazach,nebo jestli se to deje při menstruačním cyklu bežne v jakým veku se přestane tvořit tak velké pupínky.


Dobrý den,

Vaše problémy podle popisu mají charakter postpubertálního akne, na které podle statistik trpí až 30 % žen. Může být způsobeno hormonální dysbalancí - vyloučí gynekolog, nebo zvýšenou citlivostí mazových žláz na normální hladinu hormonů. Kdy se Vám problémy přestanou tvořit nedokážu zodpovědět, jedná se o velmi indivivuální problematiku.

S pozdravem

MUDr. R.Bednář, Dermatologické centrum, Laserstudio

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru