Upravit stránku
03.02.2011Dermatologické centrum s.r.o.Kožní ambulance 

Dobrý den, je mi 21 let a několik měsíců mám v okolí úst a na bradě něco jako ekzém - kůže je červená, suchá a zároveň se v ní dělají hnisavé vyrážky. Problém se zhoršuje na mrazu. Lékařka na dermatologii označila můj problém jako akné, ovšem nevím, jestli vzhledem k rozšíření a zarudlým plochám by se nemohlo jednat o periorální dermatitidu. Kosmetiku jsem však žádnou nepoužívala, pouze jemnou pleťovou vodu, dekorativní kosmetiku vůbec. Je možné, aby byla periorální dermatitida vyvolána čistě mechanicky, ne chemicky? (vousy partnera). Po používání předepsaných příravků na akné (měsíc) se stav nelepší ani nehorší. Děkuji za radu, M.


Dobrý večer  slečno Michaelo,

děkujeme za Váš dotaz,ovšem k tomu,abychom Vám mohli stanovit přesnou diagnózu je nutno postiženou oblast vidět osobně. Nicméně dle  Vašeho popisu se opravdu může jednat o periorální dermatitídu,která může být podmiňována užíváním nevhodných kosmetických přípravku dle typu Vaší pleti,taktéž chladné počasí -mráz,studený vítr ,v létě naopak příliš silné Uv záření ,také jak jste se sama zmínila mechanické dráždění přecitlivělé pleti může vést ke vzniku Vámi popisovaného problému a řada dalších příčin může vést ke vzniku Vašeho projevu v okolí úst. Ke stanovení přesné příčiny a to především z důvodu  určení  již cílené léčby je nutno nechat danou oblast vyšetřit dermatologem!

V případě zájmu Vás rádi objednáme k nám do kožní ambulance.

Přejeme Vám pěkný večer.

S pozdravem 

Dermatologické centrum-Valentová

Máte zájem se poradit či zeptat? Využijte formuláře níže!

  • Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami. Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné. Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Nahoru